Update

I helgen har vi haft grillkväll med vänner. I lördags tog jag tåget för att möta upp mamma o syster och åka vidare till Selma spa för en natt på hotell och massa avkoppling. Något mamma inte haft någon aning om. Det var nämligen den "hemliga resan" hon fick av mig och syster i födelsedags-present. Tyvärr blev den inte helt som vi tänkt oss. Lördag till söndag natt åker både syster och mamma på magsjuka. De har mer eller mindre fått slåss om toaletten. Jag har fått hålla mig borta från hotellrummet så gott jag kunnat och fått äta både frukost o lunchbuffe alldeles ensam. Jag har nog aldrig haft så många ögon på mig som då. Jag har badat bubbelbad mellan två kärlekspar. Det kändes konstigt och man känner sig jävligt ensam. Hehe. Sen har jag fått lite tid till träning också. Så himla skönt. Utcheckningen skulle ske klockan tolv men efter att ha pratat med receptionen fick vi några timmar till så mina kära familjemedlemmar kunde piggna till lite. Både var helt slutkörda. Klockan fyra kom vi hem till KD och jag hade faktiskt hemlängtan. Nu håller jag bara tummarna för att jag slipper någon magsjuka. Orkar faktiskt inte en gång till. Sen har vi firat 1-maj med goda vänner och grillning. Vi blev några stycken tillslut. Jätte kul! Lördagen förra helgen blev vi bjudna på mat hemma hos Lisa o Linus. Och det slutade med en krogrunda. Riktigt spontant men de är oftast såna gånger man har som roligast!! Nu är snart altan klar också, och K vann, det blir inglasat. Hehe. Nu blir det lugnt någon vecka till innan K drar iväg på Vm uttagning även detta år. Annars ser jag framemot sommaren och alla roligheter som kommer komma. Känner att jag älskar livet just nu och det gåååår bra nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0