Vårväder

Hej alla godingar! Blir inte många inlägg när vår dator har kraschat. Blir inte lika enkelt att slänga iväg ett på ipaden. Förresten är det någon som vet om det finns någon app att göra enkla blogginlägg via? Blir tokig på detta! Idag var det kampanj på märket "love forever" på campadre. Fick mig en helt ljuvlig klänning med fina detaljer. Perfekt till sommarens alla kalas. När det är 80procent rabatt så gäller det att passa på:) annars rullar dagarna på. Miliam som aldrig blir krasslig (peppar,peppar) har haft feber i en dag. Vi är verkligen inte vana att ha en hängig snorig unge här hemma. Tack o lov har det gått över. Då får K istället samma baciller och ja det går runt här hemma. Jag hoppas jag slipper! Nu är jag långleeeedig vilket kommer bli helt ljuvligt. Speciellt när de har lovat toppen väder. Sen väntar jag ivrigt på brev från skatteverket. Jag har alltid haft oturen att få betala tusen lappar varje år men nu har jag en känsla av att jag istället kommer få tillbaka..... Så hoppas det kommer imorgon! Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Anna

Blogg.se har en egen app som är smidig att skriva ifrån :)

2012-03-23 @ 10:58:36
URL: http://annamyren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0