Jag har blivit mamma på riktigt! Nu är jag...

img_3040 (MMS)

Jag har blivit mamma på riktigt! Nu är jag ägare till dessa grymt sköna skor. 100% äkta ull och jag lär inte frysa om mina fötter. Jag har alltid tyckt dessa är ganska fula och en sko bara mammor över 40 äger. Men jag har ändrat uppfattning. Så himla praktiska! Annars har dagen varit en av de sämre på väldigt länge. Ska inte gå in på något här. Men alla har väl dåliga dagar ibland? Imorgon kommer bli en toppen dag, känner det på mig. K har nämligen lovat att storhandla, bara en sån sak? Han kanske har dåligt samvete över att han varit iväg tränat fyra timmar idag? Är det ens lagligt? Nu ska jag skåla med Cola i glaset. Har jag förresten berättat att jag skulle kunna leva på Coca Cola? Det är sant...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0