Hej hemskt mkt hej

Idag blev en bra dag tillslut... Åkte till jobbet på möte imorse, ett väldigt bra sådant också. Sen tog jag en sväng om på intersports rea. Halva rea priset! Jag hann norpa åt mig några godingar jag länge spanat in. Sen slank även en varsin Adidas tröja med till K och Miliam. Hela kalaset gick inte ens på 700kr och jag räknade ut att allt skulle ha kostat 2700kr egentligen. KAP och jag börjar förstå att jag går under namnet fyndar drottningen nu. Hehe. Nu sover Miliam där uppe och vi har hunnit med en långpromenad och Miliam gick hela vägen från plantagen och hem. Jag blir så imponerad av hur jäkla duktig han är. Min älskade son! Inte en enda gång klagade han på att det var jobbigt och då ramlade han två gånger och skrapa upp knät. Stackare, Tur vi hade mumin plåster här hemma. Idag har vi även kommunicerat i meningar. Häftigt! Miliam berätta att han skulle visa plåstret för favorit kompisen A på dagis imorgon. Duktiga kille! Vi är så stolta över dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0