tyst ett tag...

Ja här händer det inte mkt. Alltså på bloggen. I mitt liv händer det något varje dag. Skojar faktiskt inte!
För att skryta lite spelade vi minigolf i söndags. Jag vann stort (okej, inte jätte stort men med fyra slag över tvåan) över både Christian och K. Jag kommer leva på detta ett tag. Både K och Christian är stora golfnördar och spelar en hel del golf. Visst borde dom ha slagit mig stort ? Eller har jag talang och borde satsa på en golfkarriär? :)
Miliam gjorde "hole in one" TVÅ gånger. Jag trodde nästan mitt hjärta höll på att stanna. Hur kan en kille på dryga två år slå en boll rakt i ett hål på ett slag? Jag vet inte hur detta gick till. Ren flyt eller så har killen ärvt lite av min golftalang. haha
Helgen har iaf varit toppen. Vi tillbringade den hemma hos Mamma o Åke. Det är ren lyx att få tillbringa en helg hemma hos dom. Nästan som en semester faktiskt. Lördagkväll tog jag och K en liten spontan utgång på Olssons-brygga. Helt perfekt ställe att gå ut och roa sig på. Stort ställe utomhus. Imorgon kommer Lina hit och spenderar natten. Ska bli kul att få ha henne här. Vi kommer förmodligen prata ikapp över en vinflaska och bara mysa till det riktigt ordentligt. Sen gör jag min sista jobbdag innan jag går på fyra och en halv veckas semester på torsdag. Det kommer jag att fira med en viss tjej. Lisa heter hon och jag ser framemot våra djupa samtal. Ja jag har några dagar att se framemot. Nu ska jag äta tacos som min kära sambo har gjort. Vilken bra karl jag har!
Kram så länge

Kommentarer
Postat av: Lilla bebis -tränande mamma

Hahah! Coolt miliam! Antagligen så har han lärt sig när han spelar hokey:) Duktigt!!

2012-07-11 @ 10:21:41
URL: http://lillabebis.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0