hej

Tjohopp!


Hemma hos bästa mamma o Åke. Jag gillar detta stället som om det vore mitt eget. Vill man ha avkoppling så åker man hit. Slipper tänka på tvätt , handling och matlagning. Jag och Miliam gör det vi tycker är roligt. Nu är han och mamma ute och går en promenad. Jag har fått en sovmorgon, välbehövlig sådan. TACK älskade mamma! Som ni hör blir man bortskämd här. Vad har jag gjort för att förtjäna alla dessa underbara människor i mitt liv?!


Nu ska jag börja göra mig i ordning för jag och Miliam ska åka till till stan och fika med syster o son. Borde bli moster närsomhelst. Tänkte därför slita ut henne riktigt ordentligt då hon är BF imorgon. Kom igen syster!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0