vaken natt

Vet ni vad det är på tvn just NU? Hockey såklart. Jag har lovat min älskade att hålla han sällskap hela matchen vilket jag ångrar nu i efterhand. Men vad gör man inte för den man älskar? Tur K var iväg och köpte lite choklad förrut så jag har något att knapra på medans semifinalen är.
Inatt var en jobbig natt. Miliam har aldrig krånglat på nätterna sen han var spädbarn med magknip. Inatt kom den där natten jag så länge väntat på. En PIGG kille vaknade klockan fyra och skriker högt"HOOOOCKA". Ja och ni kan förstå vad han ville göra istället för att sova. Men efter en timme somnade han snällt om och vaknade klockan NIO. Behövligt. Men herregud vilken jobbig dag det har varit. Jag är verkligen inte van att ha en unge som vaknar under nätterna känner jag. Förhoppningsvis var det ett engångs tillfälle och vi nu i fortsättningen får sova ostört.
Sen välkomnar jag 2 års trotsen. Den här ungen har en vilja av STÅL. Något både hans mamma o pappa också har och som verkar gå i arv....Tyvärr!
Inte alltid man är såhär go o glad!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0