toppen dag

Hur sur blir man när man har börjat skriva ett långt inlägg och allt helt plötsligt raderas??? Ååhh..
Ja jag har hamnat i något försäljning-av-kläder-träsket. Hela kvällen har gått ut på att rensa bort alla barnkläder här hemma. Nu ska det säljas och slängas. Självklart har jag sparat lite, men ytterst lite. Jag vet att när bebis nr 2 kommer (OM det kommer några fler) så kommer jag vilja köpa allt nytt ändå. Eller har jag fel? Slöseri jag veeet....
Just nu säger magkänslan att det är bättre att bli av med än att spara och då gör jag det. Vi har liksom ingen plats för alla kläder. Snart borde jag göra en rensning i mina TRE stora garderober. Helt sjukt vad kläder man har liggandes på lager. Man borde ha ett motto där man varje gånger köper ett plagg slänger minst ett plagg i garderoben. Bra va? Borde jag nog införa. Kan säga att våra -Gå-in-i-garderob (vägrar kalla den någon lyxig walk-in-closet) är fylld med BARA jackor. hahah. Jag är jacktokig och köper minst TVÅ nya jackor varje vinter. DÅ kan ni förstå vad jackor jag har!!! Vägrar räkna allihopa för då blir jag nog bara depp på hur jävla mkt pengar som ligger där inne och tar plats... suck på den..
Nu ska jag faktiskt hoppa i säng efter en toppen dag med nära vänner som kommer och impuls besöker mig när jag är "jobb-änka" Tack för det Jonna o Elin och era små.

Kommentarer
Postat av: elin

<3

2012-01-28 @ 09:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0