hemma

Miliam är hemma igen. Eller rättare sagt VI är hemma igen efter några nätter hos mamma/mormor. Skönt att få komma bort lite. Speciellt när man vill att dagarna ska gå snabbare än snabbast. Fan K, vi vill ha hem dig!


Imorgon är sista jobb dagen för denna veckan. Sen kommer all tid läggas på skruttfisen. Bestämt mig för att lägga bort dammsugaren och skurmoppen och bara tillbringa all tid tillsammans med världens bästa unge. Därför passar jag på att göra sånt tråkigt idag. Jag har lite kvar och borde egentligen inte ha tid att sitta här framför datorn. Typiskt mig och hamna här!! Nu ska jag sluta för kvällen och fortsätta med städningen för sen ska jag hoppa i säng o snooooosa stor bebis.

Min städmusik Yiruma-river flows in you. Går inte annat än att älska!

K, vi saknar dig.. /dina

Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Miliam

Nej vad läskigt, jag har också en liten son som heter Miliam! Trodde helt ärligt att namnet inte fanns, haha! Gud vad kul!

2012-01-26 @ 17:33:33
URL: http://minkotte.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0