Upptagna

Herregud vilka dagar det varit... K kom hem i onsdags. Så himla skönt! Vi tre här hemma är ett bra team!
Men kan inte direkt skryta med att vi setts några längre stunder. Nej nej!! Vi har upptagna som alltid på varsitt håll. Tur att vi hinner med någon puss i farten. Haha
Har inte jag tränat så har K tränat, är han hemma så jobbar jag, är jag på tjejkväll är han nästa kväll på grabbkväll. Ja ungefär så är det! Men jag inser vad jäkla viktigt det är att man faktiskt har ett eget liv. Inte alltid vara mamma eller pappa. Vi värdesätter kvällarna tillsammans lite extra. Ikväll är det alltså Ks tur för grabbkväll. Förhoppningsvis har han lika roligt som jag hade på min tjejkväll igår. Nu ska jag faktiskt hoppa i säng och sätta på någon bra film jag kan vila ögonen mot.
Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0