sängen

Jag är trött och ska snart joina Miliam i sängen. Jag känner att huvudvärken har börjat komma nu och även illmåendet. Jag vet att det har börjat gå spysjukan i vår närhet vilket oroar mig. Fan för att åka på något sånt. Jag hoppas det beror på att min kropp är trött och behöver sömn....

Sen hoppas jag K kommer hem snart. Detta är fan trist. Mest för Miliam som varje dag frågar om "Pappa" och undrar över om inte "pappa" kommer hem. Vad säger man?

Imorgon blir en bra dag. Den ska jag spendera med mitt lilla hjärta.


Ett tips! Miliam fick en bärbar dvd i födelsedagspresent. Perfekt när de små behöver roa sig på egen hand. Man kan även ta med den i bilen. Miliam är ett tekniskt geni och har även lärt sig att byta dvd och sätta på den helt själv. Tur han har ärvt sin pappas kunskaper med den tekniska delen. Sängen var det ja..


Kommentarer
Postat av: Anna

Ja ett tekniskt geni är han verkligen! Jag blev riktigt imponerad när han i somras tog upp iphonen, låste upp den o startade angry birds. När han var klar stängde han av spelet o låste telefonen igen :) 1 1/2 år liksom :p

2012-02-16 @ 09:42:15
URL: http://annamyren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0