kvällsjobb

Har haft kvällen på jobbet, vilket har gått bra. Väldigt lugn period nu på jobbet men kul de få kunder som kommer in. Eftersom K hade bilen idag fick jag order om att INTE gå hem från jobbet idag. Älsklingen då. Så jag hoppade snällt på stadsbussen och bytte buss två gånger. Suck. Egentligen tar det 40 minuter att gå hem.

Nu är jag iaf hemma och Miliam har varit och kollat på matchen som pappa K har spelat. Tror ni han varit nöjd? Spelat hockey framför hockeymatchen är ju det bästa killen vet. Nu är han nog trött när han kommer hem och det blir nog bara att bära upp han i säng. Men konstigt att vara hemma helt själv utan unge o gubbe. K skulle köpa hem något smarrigt att äta på vägen hem. Tror det hade varit över 500 personer och kollat på matchen idag. Typiskt att man missar en sådan match. Men men...


Imorgon får jag besök av mina tjejer från Arvika. Oj vad roligt det kommer bli! Tänk er tjejsnack och lite vin på det. Tur vi har köpt en dubbelsäng/soffa till gästrummet. Så det kommer sova gott. Sen vankas det kalas för Mini mannen på lördag för släkten. Tänk att vår älskade lilla Miliam blir 2 år på måndag. Tiden går fort. Efter det får Miliam sova hos favorit mommo. Och jag och K ska på kalas för att fira världens bästa Jonnis! Så himla kul ska det bli. Sen åker ju K på måndag igen. Ska inte nämna det NU för det är ju trots allt bara onsdag idag och lääänge kvar. Jag intalar mig själv det iaf.

BRA dagar vi har famför oss! Sen har jag sett ett par skor som är "to die for" Måste haaaa!!! De är i LACK också, så jävla coola!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0