Hejhejhejhej

Ja så var denna helg förbi. Berätta jag att mamma städa här i fredags??? Min fina mamma hann städa vår skitiga ugn. Så nu är den blank och fin igen. Jag vet inte men är det bara jag som hatar att städa en ugn? Finns nog Inge tråkigare och på att inte tala om den obekväma ställningen man måste stå i....
Mellan lördag o söndag sov vi hos svärföräldrarna. Svärfar hann städa vår Saab på utsidan och även på insidan. Han är väl en pärla. Det där med att städa bilar är inte riktigt min grej. Medans jag jobbade lördag i söndag fick Miliam spendera tiden där. Godingen hade skött sig utmärkt som vanligt.
Ikväll har vi kollat "Emil". Tror ni jag har en duktig son? Gick in i kylskåpet hämtade vindruvor, sköljde dom i vatten, la dom i en skål och gick in i soffan och sätte på "Emil". Man blir så stolt!!!
Miliam är i en rolig ålder nu och tar efter oss i allt. Frågar man om han kan säga  "Lisa, Madde eller Jeppe"säger han det. Som imorse. Ett namn han säger hela tiden är "krille" och det är så sött. K kallar vi ofta för Krille här hemma och sen två månader tillbaka säger även Miliam det, klockrent! I helgen satt vi "Miliam kan du säga det och det o det o det" hahah det är ju så sött när han härmar oss.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0