hej o hå!

Efter TRE kalas på raken för min lilla grabb är jag mer än trött. Det har gått i ett och just nu känner jag mig som en stor flodhäst. Tre dagar med tårta har sätt sina spår. Men gud vad mycket fint Miliam har fått. Vi är lyckligt lottade som har så många underbara vänner och släktingar. Ni är guldvärda.

25års kalaset för Jonna i lördags blev jätte lyckat. Kul att träffa folk man inte träffar så ofta. Sen är det inte ofta jag och K går på kalas tillsammans, vilket alltid är lite extra kul. Efter en förfest i Jonna och Addes radhus smugglade vi iväg Jonna till restaurang Munken där vi alla käkade god mat. Utom jag, med alkohol i kroppen blir jag aldrig hungrig och tappar matsuget totalt. Konstigt, heller hur? Men tur K åt för mig också. Hur är det möjligt att äta så mkt är ju helt otroligt. Okej, jag tog vitlöksbröd och luktade förmodligen vitlök hela kvällen. haha. Sorry guys!

Nu ska jag plocka bort det sista här hemma efter alla kalas. Imorgon blir det jobb och dagis. Bäst att ladda batterierna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0