Gravid.

Kanske har jag glömt att berätta att det väntas tillökning i familjen. Men nu kan jag stolt meddela att jag ska bli moster IGEN. Till sommaren är det beräknat att det ska komma en liten plutt. Ska bli underbart att få snosa bebis igen. Syster och hennes C får sitt andra nu. Spännande. Undrar så om det gömmer sig en liten flicka eller pojk där inne. Förhoppningsvis får jag reda på det. Jag är så NYFIKEN. Vill ju kunna shoppa bebiskläder.

Dagen har gått i full fart. En tur till ÖoB och inhandla sånt där tråkigt. Sen svängde vi inom Faffa o Famor. Sen åkte vi vidare till syster och spenderade resten av kvällen där. Full fart med andra ord. Nu sover prinsen och jag ska passa på med lite städning här hemma. Eftersom jag jobbar hela helgen känns det bra att göra sånt nu innan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0