fredagsmyyyys

En bra fredag har det varit. Jag lämnade Miliam på dagis innan lunch och idag tog vi en promenad till dagiset. Så skönt att ha gång avstånd. Slippa bil och en halvtimmes bilkörning. Sen gick jag hem och gjorde mig klar för jobb och där har jag spenderat kvällen. Mamma har ställt upp som barnvakt idag. (du är bäst mamma) Miliam var ju som sagt i "heaven" när mommo var här. Efter att mamma åkt tog det inte länge förrän ögonen föll ihop och jag hade en sovande unge i knät. Lite välling fick jag i honom sen somnade han om. Snacka om att ha busat gärnet med mormor. Nu har jag fredagsmys med Cola och lite mango. Inte ofta man spenderar fredagskvällen helt själv men ibland kan det vara skönt också... eller nyttigt!

På jobbet har vi fått in jätte snygga pilot-glasögon (jag älskar pilot-glasögon och tycker helt klart att det är snyggast), ett par åkte med hem med ett senilsnöre till i silver. SÅ jäkla snyggt! Sen slant det även med ett snyggt klock-halsband. Bild kommer lite senare. Den är så snygg och kommer bli ett favorit smycke. Ja man blir lätt shopping-galen när man jobbar i butik. Nästan lite farligt ibland.. haha


Kommentarer
Postat av: Anna

Aj då, inte alltid bra med en 2-åring på upptäcktsfärd kanske ;) hoppas du får ordning på datorn då iaf :)

2012-02-17 @ 23:10:39
URL: http://annamyren.blogg.se/
Postat av: Fröken E

Jo men det är bara för sött! Själv hoppas jag på att H kanske kan få lite längre med lockar och gärna blond när han blir äldre sen. :)

2012-02-18 @ 10:06:33
URL: http://frokense.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0