Det går bra nu..

Igår åkte vi till mamma o hennes man. Världens underbaraste ställe och jag kommer alltid älska att vara här. Vi övernatta här och kommer åka hem senare under eftermiddagen. Men än så länge har vi inga planer vad vi ska hitta på ? Nått kul blir det garanterat. Jag känner att jag inte hinner skriva allt vi gör varje dag, känns som vi gör något jämt. I fredags var vi ju barnvakt till Miliams kusin. Oj vad söta de är tillsammans. En somna i sängen och en i soffan. Underbara barn och till sommaren blir ni TRE kusiner.

I lördags kom syster med familj hit och vi tog en promenad i solen till Bergvik. Lite blåsigt men det var skönt att få lite motion. På vägen hem tog vi en genväg genom skogen kanske inte jätte barnvagnsvänlig. haha. Men vi kämpade oss igenom efter lite suckande från oss alla. Kanske mest grabbarna?! heheh.

Sen har vi haft besök av vänner, ätit semlor och bara myst tillsammans. Jag har hunnit träna två gånger denna veckan. Känner mig väldigt duktig faktiskt. Jag o K har även hunnit shoppat loss på Peak. En varsin skidjacka rikare. Hej FJÄLLEN snart kommer vi. Både jag och K är uppväxta i skidbacken och självklart är det något Miliam också måste få göra. Nästa år laddar vi för en semester i Sälen. Mysigt va?

Ja nu ska jag återgå till att pussa familjen lite till. K har tryckt på kaffemaskinen och jag får i skrivande stund en kopp kaffe i handen. Lyx. Vi har det BRA....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0