Tillbaka

Hej Alla Goa läsare! Även fast det inte blivit något inlägg på några veckor finns det ändå några stycken som kikar in. Kul att ni fortfarande hänger kvar och har tålamod. Jag har fått en allvarlig bloggsvacka. Det är Mycker fart och fläkt i mitt liv just nu. Vi har påbörjat altan bygget här hemma och det blir bra. Jag och K är fortfarande inte överens om vi ska ha inglasad eller ej? Hehe. K har varit i Sälen med ett stort grabb gäng hela förra helgen. Jag har haft ett gäng arvika-tjejer här på svenska björnstammen. Gör sköj!Vi har hängt med syster o familj på leklandet. Mamma har varit här och hälsat på. Haft en helg hos svärföräldrarna. Jobbat och även sökt lite utbildningar till hösten. Även om inget är klart (jag vet inte om jag vill plugga än) så känns det bra att ha fått iväg ansökningarna. Någon gång är det läge att plugga vidare. Jag är inte ens 23år men innan nästa barn kommer vill jag ändå ha fått mer klarhet vad framtiden har att erbjuda. Just nu är jag nöjd med livet. Ett barn , en sambo , ett hus, ett jobb... Men jag vill något mer! Fan alltså vad jag är luddig. Nu ska jag fortsätta kolla hockey med älskling. Vi har förresten haft spysjukan på besök. Stackars lilla Miliam. Tur han är ett barn som klarar det hela galant. 45 handdukar har jag fått tvätta. Spritat båda toaletterna och mig själv. Tror vi klarat oss! Tack för det! Sen har jag även fått min nya mobil. En vit iPhone 4S. Såååå snygg o fin. Har inte vågat använda den ännu då vill jag ha ett snyggt skal, kanske ett leopard eller ett rosa eller nä ett glittrigt. Något tjejigt ska det vara. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0