Vilken vecka!

....Den har bara sprungit iväg och vad vi har hunnit med massa roliga saker. I söndags var det ju som alla vet Farsdag och det skulle vi ju självklart fira. K fick både Zlatan-boken och en middag ala Lisa. Tror den var uppskattad , kanske mest boken då han hela söndagen var helt okontaktbar. Tror inte han sa något på tre timmar. Det var nästan så jag ångra mig att jag köpte denna (jävla) boken. haha 

I tisdags fick vi besök av Carro, lite kaffe och lite skvaller är en helt okej tisdag. Vi rava oss faktiskt ut på en promenad i friska luften ner till udden också. På kvällen åkte jag på auktion med Elin och OJ vad vi fyndade mkt fint. Kommer bli lite av vår tisdags-tradition i fortsättningen... Eller? :)

Sen har jag ju jobbat en massa. Till och med idag på min egentliga lediga fredag. Men vem säger nej till lite extra klirr i plånboken? Det behövs alltid!!

Nu sitter Miliam här bredvid och äter lite russin. Bara K kommer hem ska vi börja fredagsmyset. Blir faktiskt Hot-dogs till kvällsmat, kanske inte riktigt sådär fin fredagsmat man egentligen skulle vilja ha men det är så jäkla gott så jag skulle kunna äta så mkt att jag sprack. Jag får ofta dille på något och nu är det faktiskt hot-dogs. 


Imorgon ska vi tillbringa dagen på Bergvik då det är någon slags barn-dag? Karuseller och fiskedamm kommer nog bli uppskattat av Miliam. Sen blir det middag hos svärföräldrarna och sen ska jag faktiskt ut på kvällen. Känns inte som jag varit ute på år och dar så nu sitter jag på det där vanliga klädproblemet. Vad fan ska jag ha på mig?

Kommentarer
Postat av: Elin

Självklart blir det en tradition. På tisdag jobbar jag ju sent men nästa tisdag, då jävlar :D

2011-11-18 @ 19:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0