tiden springer iväg..

Tiden går fort när man har roligt..

Under förmiddagen har jag försökte roa en uttråkad unge samtidigt som jag försökt städa bort det värsta. Det är inte alltid lätt. Men efter några timmar så ser det ändå skapligt ut här hemma. När Miliam sov lite middag så passade jag på att ringa till Caroline. Ja det slutade med att vi pratade bort några timmar. Jag satt fortfarande i telefonen när jag hörde Miliam knalla uppe på över våningen. Ja det blir lätt så när man pratar o pratar. Tiden springer iväg. Nu sitter jag med kaffe koppen i högsta hugg och ska försöka hoppa in i dushen. Vi får se hur det går med en unge som älskar vatten. Oftast brukar han tillslut joina mig i dushen.



Här har ni beviset på att han är den skönaste ungen jag känner.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0