tålamod köpes?

Helgen har gått i familjemys. Man kan säga att vi gjort allt Miliam tycker är skoj. Både jag o K har varit ledig i tre dagar på raken. Vilket inte händer mer än en gång per år .. typ!

På lördag tog vi med syster o familj på leklandet. Oj så roligt det var även fast man var förälder. Tror faktiskt att vi hade lika roligt som Miliam hade. Sen kan jag stolt meddela att Miliam åkte frittfall både med mig o K. Det tycker jag var modigt för en som inte ens fyllt två år.

Nu är det natten för Miliam och det har varit en helvetes dag. Får man kalla det så? Jag hoppas och tror att varje förälder någon gång har en sådan dag. Miliam har varken lyssnat eller gjort något av det jag har sagt idag. Vilket jävla trots barn han varit idag. Jag har tappat tålamodet sisådär hundra gånger och nu sitter jag här med ett dåligt samvete. Dagens ord har varit "AJAJAJAJ" och det är nog det ordet som vi alla tycker minst om att säga.

Jag beundrar verkligen alla ensamstående mammor där ute. Att ni orkar med vardagen? Det är tredje veckan K är borta på jobb och jag håller redan på att bli knäpp. Jag tror och hoppas att det blir bättre.....
Nu ska jag faktiskt sätta mig på rumpan i soffan och kolla på tv. Andas och lämna denna dagen bakom mig.

Sen sitter jag på fel dator så någon bild kan jag inte heller lägga upp....Inte många rätt nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0