spontan besök

Snart kommer Miliams farmor o farfar och hämtar upp han. Idag ska han nämligen få vara där medans jag jobbar. K är fortfarande borta på jobb och åker direkt till hans match ikväll och kommer nog inte hem förrän sent inatt. Så ingen fredagsmys här inte... Får ta igen det på lördag istället.

Igår fick jag spontan besök av Angelica. Så himla mysigt att bara umgås i soffan med Cola och god mat. Vi gjorde upp lite planer som kommer ske i December. Kul , kul! VAD det är, är fortfarande hemligt.

Syrran tipsade  mig häromdagen om geggamojas hemsida och ja det blev ett farligt"jag vill ha"- begär. Så nu sitter jag här och överlägger om jag inte ska klicka hem lite. Kommer i vilket fall inte bli GRATIS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0