personalmöte

Personalmöte - check!

Fick ta med mig Miliam imorse. Kändes lite halvt onödigt att åka till dagis o lämna han där för en timmes morgonmöte. Tur youtube finns på mobilen så han kan roa sig med hockeyklipp och lite kalle anka. Efter det skulle Miliam prompt in till Stadium ( han gillar sportbutiker) Där fick han se massa puckar i mini storlek. Självklart fick de hänga med hem. Och innan vi tog oss ut från affären fick han både se hockeyklubbor och skridskor som han självklart ville ha med hem. Jag lämnade affären med en skrikande unge under armen. Roligt det där!!!!

Nu ska vi åka in till stan och luncha med syster o son. Sen ska jag iväg och köpa bets-färg för att börja måla. Heja, heja... Känns faktiskt lite halv jobbigt om jag ska vara ärlig. Kan det bli söndag så den där väggen är uppe någon gång. Vi har inte ens hunnit börja men vill redan att det ska bli klart. Ni hör vilken motivation jag har!


Nu åker vi på lite roligheter ist!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0