min mamma är bäst

Pratade precis med min mamma och blev nästan full i skratt. Haha, min mamma och hennes gubbe är så sjukt impulsiva. De har precis kommit hem från en 2 veckors semester i USA. Nu åker de till Sthlm under helgen och sen direkt till Tyskland för att köpa husbil. Jag frågade lite om när de kommer komma hem och får som svar " Nej men det vet vi inte än. haha"  
Ja vad ska man säga. Jag hoppas jag får hälften av deras energi när jag blir äldre.
Mamma hade även hunnit med en trip till Norge och inhandlad 9 paket blöjor, ja hon hade rättare sagt handlat upp alla blöjor i rätt storlek till sina barnbarn. Det tackar vi för!


Skulle egentligen ha hunnit städa lite här hemma men jag orkar faktiskt inte. Det lockar mer att lägga sig bredvid min lilla son och kolla på tvn. Miliam har varit lite små krasslig under kvällen så jag hoppas han är piggare imorgon.

Och inte att förglömma, Tack Jonna för idag och promenaden. Kul att vi äntligen fick till en liten dejt mitt uppe i flytten.


En bild från Sthlm. Här ser ni hur Jäkla rött mitt hår är egentligen.. Eller VAR!

Kommentarer
Postat av: Fröken M

perfekt ! Det var evigheter sedan jag fick en körning över gränsen så jag kunde hamstra blöjor, men jag hoppas att det är dags snart !



Testa pytten - det var verkligen super gott !

2011-11-09 @ 21:12:44
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Floosan- inredningstips

Vilken fin bild!

2011-11-10 @ 08:52:27
URL: http://blogg.mama.nu/floosan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0