Den här bilden tog jag när jag var ute och...

img_2409 (MMS)

Den här bilden tog jag när jag var ute och gick senast. På bilden ska det vara ett rådjur någonstans men jag hittar det inte. Haha. Ikväll har jag myst med mina grabbar. K kom hem sent igår så jag låg visst och sov. Imorse åkte jag direkt till jobbet så ja, vi har gått om varandra. Så ikväll har vi myst lite extra. Nu sitter jag här och skissar på en text. Något som fortfarande är hemligt! Känner att jag har många hemligheter nu men det måste man få ha ibland. :) nu ska jag hoppa i säng. Trött tjej som ska upp och jobba imorgon.  Natti!                 Ps : Tjejerna i Arvika, jag  hoppas ni får en toppen kväll. Är så ledsen att jag inte kunde vara med er ikväll. Men nästa gång lovar jag att komma!!


Kommentarer
Postat av: Mamma Evelina

Jo jag har med styrka :)

2011-11-16 @ 07:48:24
URL: http://loon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0