byggplats

Som vanligt är det fullt ös här hemma. Jag har jobbat varje dag sen i tisdags och känner mig lite halvt slut i skallen. Sen har det varit 1 advent vilket har innefattat en hel del städning här hemma. Samtidigt som man har en unge som h helst av allt tömmer ut leksaks lådan och tar fram hockeyklubban och skjuter alla miljoner klossor över golvet. Fan alltså, han är en hockeypojk ut till fingerspetsen och det finns faktiskt inget annat än hockey i Miliams huvud.

I lördags tog jag och Angelica en spontan bar-runda här i kd. Så himla trevligt var det. Kan bero på att Agge har samma torra o RÅA humor som mig. :) Haha. Smutta på ett glas vin med fint sällskap var precis vad jag behövde efter en hektisk dag på jobbet.

Igår besökt vi min Mamma efter Ks match. Lika mysigt som alltid, synd bara att det blev en kortis. Men kommer fler gånger... Här hemma håller vi på att planera inför helgen. K kommer nämligen bygga en panel vägg i vardagsrummet. Kommer bli sjukt bra när det blir klart. Men just nu känns det långt bort. Jag hatar att bo på en BYGGPLATS. Nog om det! Nu hoppar jag i säng med världens bästa sambo, pojkvän!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0