orka städa?

Hej hopp!
Sådär nu har jag lagt en liten beställning från hm. Har ni sett den nya hemsidan? Riktigt bra blev den. Gick ju inte direkt att motstå deras STORA rea. Herregud vad jag har fyndat.
Två långklänningar, två blusar och en byxdress för 497kr? Hallå vad billigt!
Varorna kommer om två veckor, jag längtar så jag håller på att spricka...
K har åkt iväg så jag och Miliam har haft en liten mamma o son kväll. Vet ni vad vi har gjort? Ätit Miliams favoriträtt som är grillad kyckling med potatissallad. Vi käkade i soffan samtidigt som vi kollade på barnprogrammen. Så mysigt. Sen hoppade vi både ner i badet och skvätte lite vatten och sen somnade han gött efter en flaska välling. Godingen!
Sen fick man massa beröm på dagis. Då blir man ju sådär extra stolt mamma. Idag hade Miliam gått runt och pussat och kramat barnen. Mest en tjej som är ett halv år äldre. Tror ni inte hon hade blivit så glad och tagit tag i hans hand och de hade gått hand i hand. Så söta! Hade man ju velat sett. Min bebis blir så stor.... :)
Nu ska jag äta min choklad och städa lite. Bäst att passa på när man är ensam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0