Helgen som varit

Vilken helg. Det har verkligen gått i ett. Men jag gillar fart och fläng. Åkte ju som sagt och la mig hos svärföräldrarna i fredags efter jobbet. Jag och svärmor satt uppe och pratade läääänge, lite väl länge för klockan 05.00 ville Miliam upp och leka. Jag hade såklart glömt dra ner rullgardinen så det blev lite väl ljust i rummet. Så jag antar att jag har mig själv att skylla.
Klockan elva på lördagen kom mamma/mormor och hämtade Miliam och jag åkte iväg och jobba. Efter jobbet drog jag ett varv med dammsugaren och fick sen ett spontan besök av mina fina vän Lisa. Kärt återseende och vi hade massor att uppdatera varandra om. En sväng på stan och sen hoppa vi båda i säng. Kul med nattsällskap och jag kände mig som fjorton år igen när man låg och småpratade långt in på morgontimmarna. haha. Men mysigt!

Idag har jag jobbat, planterat blommor och självklart det bästa av ALLT pussat en massa på min lille prins som jag inte sett på ett helt dygn. Men halv sju ville han sova och ha välling, kanske blev lite väl trött på mitt pussande? Jaja, tar igen det imorgon då det är sommaravslutning på dagis. :)

Närmare elva-tolvtiden ikväll kommer K hem från Finland. Hoppas jag håller mig vaken för herreguuuuud vad jag saknar han. Ibland är det bra att sakna och man får en paus ifrån varandra men nu får det räcka. Nu vill jag ha hem han! Tanken att han kommer fly igen nästa vecka på VM skrämmer mig lite. Men nu ska jag inte tänka mer på det utan hur jävla stolt och glad jag är för hans skull....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0