trött bebis

Två jobbdagar kvar sen väntas fyra veckor semester. Härligt! Jag ser framemot att vara hemma fyra veckor med LÖN och ingen jävla mammapeng.

Eftersom jag jobbar imorgon så befinner sig Miliam hos sin mormor. Herregud vad det är tomthär hemma. Ingen K och ingen Miliam. Hur ska jag klara mig? För att kvällen och natten ska gå fort hoppar jag i säng redan nu. Egentligen skulle jag kunna vara vaken hela natten för shit vilken sjusovare till son jag har. Han sover hur läääänge som helst. Idag fick jag väcka honom klockan nio för att vi skulle till dagis. Klockan NIO, det är ju helt stöööört. I förrgår vaknade han halv åtta och somnade om till klockan tolv. Ja vi gillar att sova i den här familjen , hoppas det håller i sig. För det är inte kul att kliva upp ur sängen klockan 06.00.

..och ja han går och lägger sig mellan sju och åtta på kvällen precis som alla andra barn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0