tillbaka

Sådär jag är tillbaka! Jag har tagit en liten bloggpaus.

Man skulle kunna säga att det har hänt en hel del. K har ju åkt för att spela VM. Nio dagar bort i Prag , ja det känns lite i hjärtat. Men självklart ska man ta chansen när man får den. Han kommer ju tillbaka, även fast vi kommer fira midsommar på två helt olika ställen. Första på fem år....

Annars har tid spenderats med vänner. Jag tog en helg i Arvika för att fira min äldsta barndomskompis. Fy fan va roligt. Jag erkänner, det var längesen jag hade så roligt. Så alla tjejer som var med. Tack! Det kommer nog bli några gånger på olssons i sommar. Ett jäkligt trevligt ställe som bjuder på BRA liveband. Allt utomhus. Ett måste om man har vägarna förbi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0