onsdag

Godmorgon eller kanske godmiddag!

Igår blev man bortskämd med sovmorgon till halv nio av världens bästa son. Idag blev det allt annat än sovmorgon. Halv sju skulle vi upp och leka tyckte Miliam. Men efter några timmar lek o bus så somnade vi om klockan nio och vaknade upp NU ?! :) Då är man trött...

Idag måste jag in till stan och leta sommarkläder till Miliam. När det kommer till kläder är jag också alldeles för kräsen. Jag skulle aldrig kunna sätta på Miliam några disneykläder med tryck som nalle puh eller bamse. Starwarz kläder går verkligen fet bort. Jag ser inte framemot dagen då Miliam vill välja kläder själv. Då kommer det nog bli en hel del sånna plagg.

Just det skulle ju berätta vad K ska på imorgon. Han ska nämligen med inline-landslaget till Finland på träningsläger. Så nu vet nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0