ifrån sängen

Nu är Miliam lämnad på dagis. I eftermiddag är det farfar som hämtar på dagis. Jag jobbar till stägning så jag åker till svärföräldrarna och lägger mig ikväll. Sen kommer mamma imorgon och hämtar Miliam så sover han oss dom tills på söndag. Vilket pysslande men allt löser sig ju. Miliam kommer få så roligt. Han blir helt tokglad när han ser sina farföräldrar och morföräldrar så det kommer inte gå någon nöd på han. Bara på stackars mig som kommer längta ihjäl mig. En lördagskväll och natt som jag kommer tillbringa helt ensam. Vad man nu ska hitta på?!

Nu ska jag kila iväg till jobbet.


Förresten, jag är så nyfiken på framtiden. Kanske kommer saker och ting bli lite annorlunda framöver? Vem vet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0