Hejsan

Hej!

Inte ett enda Mms-inlägg verkar ha kommit in på bloggen. Tråkigt! Men iaf så har vi spenderat hela långa helgen hemma hos mamma/mormor på landet. Ja det har nästan varit som en liten semester weekend. Jag trivs som fisken i vattnet där ute. Och som alltid blir man bortskämd med det mesta. Tusen TACK!
I fredags fick jag se lite välkända ansikte på Olssons brygga. En spontan utgång med alla "gamla" vänner från förr. Som jag har skrattat! Tack alla härliga tjejer. Jag älskar ER!


Nu har vi landat här hemma och om jag inte minns fel så fyller jag hela 22 år imorgon. Bättre än 23 och kanske slipper jag åldersångest ett tag till.  Ska fortsätta kolla BB finalen med finaste älsklingen som både städat hemmet och lagat helt underbar mat till mig idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0