fin dag

En ledig dag som började lite dåligt med regn och åska men sen kom minsann solen och det blev riktigt varmt och skönt. Elin och Leo kom under eftermiddagen och killarna fick bada i Miliams pool som jag köpte igår. Vilken badkille vi fått! Skulle helst hålla vattenspridaren helt själv och sprutade ner både mig och Elin. haha

Nu har de precis åkt och K är på träning och fixar massa inför morgon dagens resa till Finland. Jag borde egentligen åka till affären och köpa lite mat men tar det nog senare när jag har lagt Miliam och K har kommit hem. Miliam kom precis med fodralet till "bananer i pyjamas" dvd och sa "titta dä" Så nu kollar vi på bananer i pyjamas som Miliam blivit helt såld i. Han kan verkligen sitta still hur länge som helst. Tittar och sjunger med så gott det går. Så kul!

Just det åkte till stan och fick med en massa sommarplagg inne på hm. Tre t-shirts och tre shorts allt för ynka 380kr. Fanns för engångskull massa fint på Hm. Jag som brukar tycka att det är lite halvtråkiga kläder där. Men blir något helt annat när man kan gå över till barnavdelningen istället för Baby.


Såhär ligger vi just nu. Miliam i några av de nya kläderna.


Kommentarer
Postat av: elin

Tack för idag!!! =)

2011-06-08 @ 18:53:02
URL: http://jagochbebismagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0