blåsigt

Vem har tid att uppdatera bloggen på sin födelesdag? Jo jag. haha!

Ja Miliam sover en liten powernap och K duschar. Därför finns all tid i världen att tillbringa i soffan med laptopen. Idag blir det kalas. Svärföräldrarna har redan hunnit vara här. De både skulle iväg och jobba klockan två idag. Men resten av Ks släktingar och mina kommer runt tre-tiden. Jag har beställt smörgåstårta från Cafe råtorp. (finns ingen godare) Jag är äckligt kräsen när det gäller mat, de vet främst mina svärföräldrar. Men så går det när man har en kräsen mamma och syster. Kommer ihåg en gång. Jag älskade smör när jag var liten. Jag kunde äta mängder tills den dagen då min syster berättade att man minsann blev tjock av smör och att det var bland det fetaste man kunde äta. Än idag har jag svårt för smör. Tack älskade syster för det!
Sen kan jag inte äta kanterna på osten. haha. Det går liksom inte. Också tack vare min syster! Så nu vet ni det..

Ha en fin dag!



Kommentarer
Postat av: elin

Den är gooodast ;)

2011-06-06 @ 17:48:25
URL: http://jagochbebismagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0