att vara själv

Att vara själv är nog inte riktigt min grej. De senaste två timmarna har spenderats i telefon med kompisar och älskling förstås. Nu har jag några ynka batteri-streck kvar som ska räcka tills imorgon. Så vad gör man? Jag är varken hungrig eller törstig. Är inte det konstigt? Att ställa sig och laga mat nu känns ju helt värdelöst. Jag förstår att man går ner i vikt som singel och upp när man träffar sambo. På bara några få dagar har jag gått ner ett och ett halvt kilo.haha. Detta är ju rena bantningen.... :)


Verkar ha lite planer för midsommar oxå. Det blir nog bra vilket som. 

Just det shoppade ju lite förut. Det fick bli rosa plastblommor och rosa handdukar till badrummet. Tror ni K vill komma hem till ett rosa hem? Jag är tveksam men han vänjer sig förhoppningsvis ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0