Måndag

Hej allihop!
Idag har jag och K fått känna på hur det är att ha tvillingar. Miliams kusin har varit här och underhållt oss. När det blev lunchdags åkte vi till ikea med TVÅ barn och käkade lunch. Både skötte sig exemplariskt. Godingar!
Jag erkänner att det är faktiskt inte är SÅ jobbigt med två barn, utan tvärtom riktigt kul. De har pratat , busat och kramat på varandra hela tiden. Sen när det var sovtajm la vi oss allihopa i dubbelsängen och de somnade på stört.

Nu har K varit på (hör o häpna) GOLFBANAN. Så nu är han äntligen hemma och har precis kört ett träningspass här ute i trädgården. Duktig pojk väl och varför får inte jag energi till att haka på? Nä jag är nöjd om jag tar mig till solariumet och får lite färg på kroppen som jag har gjort ikväll. Ja alla är vi väl olika.

Idag har spanat barnvagnar och jag tror jag har bestämt mig för vilken jag vill ha. Och för ett KAP pris så måste jag bara ha den. ÅÅÅÅÅÅÅH helst NU. Men K har sagt att vi faktiskt måste sälja den gamla först (ja jag kan väl inte annat än att hålla med) så nu sitter jag här och har lagt ut den på blocket. Hoppas någon där ute nappar. Det är alltså inte sulkyn vi ska sälja utan den andra.
Mamma/mormor har även varit på besök idag. Hon åker till USA i Oktober så jag har försökt skriva låååååång önskelista på allt jag vill ha medköpt. För det är ju tokbilligt där nere. Converse skor och ralph lauren kläder för vrak priser. Sen skulle jag vilja ha en ipad också ;) Vi får väl se.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0