Utkast: Juli 16, 2011

Hej!

Nu har vi äntligen kommit hem efter fem otroligt sköna dagar på kusten. Vi har ätit räkor, åkt båt, besökt kungshamn, slappat vid stranden och såklart badet i havet. Toppen dagar. Men som alltid borta bra men hemma bäääst !!

Idag har jag städat. Det blir fasiken lortigt även fast man inte är hemma ? Men nu är det påväg att bli kliniskt rent igen. Skönt! K är på golfbanan och spelar lite golf. Han har gått och blivit golftokig. Han har egentligen alltid spelat golf men nu är det visst roligare än någonsin?!
När han kommer hem blir det storhandling, en sväng till tippen och skänka bort lite kläder. Jag har för tok för mkt kläder som inte används så nu har jag rensat bort massor. Lite har jag lagt ut på tradera oxå. Kanske får man någonting sålt.

Bäst att göra sig KLAR! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0