Onsdag

Igår åkte vi till Örebro. Jag, Elin o våra små. Vi tog en spontan trip. Shoppade lite av varje. Men det var nog Elin som vann stor shoppingen igår och shoppade loss totalt. :)

Idag är det visst strååålande sol ute och bara den lille och stora pojken där uppe vaknar till liv ska vi packa in oss och åka mot mariebergsskogen och möta upp Jonna och hennes lille. Som jag inte träffat på evigheter. Så det blir trevligt! Jag är ju inne på min sista semestervecka nu så jag har lite paaaanik. Man vill ju hinna med så mkt som möjligt. Så därför har vi lite planer till helgen. Syster med familj kommer nog hit och kör grillkväll på lördag. Kanske att vi hinner med leklandet med di små också.

Förresten så funderar jag STARKT på att klicka hem ett par hunter stövlar. Någon som vet om det är sköna att gå i?


Kommentarer
Postat av: Anonym

De hade ju dr denim på lager 157 såg jag nu!!! :D

2011-07-20 @ 18:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0