kort presentation

En kort liten presentation om mig för er som funderar.

Hej , Lisa heter jag. Bor tillsammans med min älskade sambo K sedan tre år tillbaka. I februari 2010 fick vi vår gemensamma son Miliam. En lite skrutt på dryga 4500kg och 54cm lång. En rejäl liten kille. I november 2010 flyttade vi från vår 2:a på Herrhagen till vårat nybygge. Ett radhus som stod klart i slutet av November. 

En blogg som kommer handla om allt mellan himmel och jord men främst om den lille krabaten som tar upp all vår tid :)


Kommentarer
Postat av: Chris

Hej. Snubblade in på din blogg här. Spännande ser jag eftersom min son har samma namn, även pappa K. De är ju visserligen ett år mellan dem men egentligen bara några veckor. :D

2011-02-23 @ 21:20:23
URL: http://kristallklarvinter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0