hej

Eftermiddagen och kvällen har spenderats hos min syster o systerson. Tänk vad underbart att de äntligen har flyttat till Kd. Så skönt att bara kunna åka dit spontant en kväll så barnen får leka av sig innan det ska nattas. De sista timmarna innan nattning kan ju innehålla en hel del gnäll. Därför är det perfekt att kusinerna kan roa varandra.

Jag och Miliam har även hunnit med en snabb tur till Bergvik. Skulle posta lite traderavinster men tydligen kunde man inte posta paket på varken Coop eller Ica. Något jag hade totalt missat. Så istället gick vi runt i butikerna och spanade VÅR- nyheterna. Hittade snyggaste baseball jackan med matchande keps. Så snyggt! Måste köpas till 1årsdagen. Annars var utbudet dåligt...

Här har ni några snygga baseball tröjor som skulle passa perfekt i Miliams garderob.


... som ni märker har jag fastnat för baseball-modet. Tycker det är sååå fräscht nu i VÅR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0