torsdagsmys

Ännu en dag avklarad. Är det någon mer än jag som tycker att dagarna går väldigt fort just nu?
Tycker inte det är något annat än helg och fredagsmys. Vilket jag iof älskar! Helgen betyder ju att K är hemma och att vi får vara tillsammans.

Idag tog K ledigt från sin träning och vi kunde åka iväg och storhandla hela familjen. Kylskåpet har ekat tomt de sista dagarna så det var mer än behövligt. Det slank ner både det ena och andra som inte stod på listan. Varken jag eller K kunde motstå godishyllan. Så nu ska vi inviga helgen en dag förtidigt. Det borde inte vara olagligt?! :)


Nu ska jag fortsätta mysa med mannen!

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Fröken M

haha... jag har nog världenss sämsta karaktär för jag kan verkligen inte handla utan att det slinker med nån godsak oxå... just nu smaskar jag på marabou mango ;)

2011-01-20 @ 20:30:10
URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0