kusinerna

Har haft min systerson här idag, Miliams kusin. Han fick vara här under tiden min syster och hennes C skulle åka och köpa köksbord. Vilka goa killar!  Att dansa till Mora träsk var något som var riktigt skoj. Jag skrattade så jag låg rak lång i soffan. Så mkt glädje och kärlek dessa sprider är helt otroligt!


Nu ligger min lilla älskling i sängen och får sin kvällsvälling, antar att jag får springa upp och ge han nappen innan han somnar in. Här ser kvällsrutinerna alltid lika ut. Miliam får sin kvällsvälling kl 19 i sin säng och när han druckit upp det får han sin napp och "förhoppningsvis" somnar han utan gnäll och protester.
I väntan på att K ska komma hem från sin träning (Ja han tränar VERKLIGEN varja dag) så ska jag försöka hitta recept på goda måltider under de kommande veckorna. Fantasin är på noll och jag skulle behöva ha 10 olika rätter som jag kan handla efter. Det borde underlätta handlingen en aning.  

Ha en fortsatt trevlig kväll fina läsare!

Kommentarer
Postat av: JENNY HAMMARSTRÖM - MITT LIV SOM MAMMA

sv: ja visst är dom =)

haft en bra dag?

2011-01-18 @ 19:45:52
URL: http://jennyhammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0