syster

Godmorgon!
Idag ska vi åka till min syster och systerson. Miliams kusin är endast 11 dagar äldre. Ganska komiskt att vi är syskon och att vi fick våra första barn med 11 dagars mellanrum. Egentligen skulle det skilja endast tre dagar men eftersom syrran hade så förfärligt bråttom med att föda fick hon en vecka förtidigt. Att vi både numera bor i samma stad, är utbildade inom samma yrke (frisör) , vi har båda två sportnördar till sambos. Hennes C som spelar fotboll och min K som spelar hockey. Jag skrattar bara av tanken. Det sägs att vi är väldigt lika oxå. Både till kroppsspråket , utseende och sättet.

Ett starkt minne är när hon ringer på min lunch väldigt chockad och ska berätta nåt väldigt viktigt. Till saken hör att jag två dagar innan detta samtalet plusat. Ni kan ju förstå att samtalet blev ganska roligt. Båda lika chockad över att vi väntade barn. Inget som någon av oss hade planerat från början. Men det bästa vi gjort!

Här har ni oss någon vecka innan vi fick reda på att våra små killar låg i magen.

Jag älskar dig!


Kommentarer
Postat av: Lilla bebis

Hahah, ja det är heeelt sjukt jue!! Men undebart:)

2011-01-11 @ 10:52:10
URL: http://lillabebis.wordpress.com
Postat av: Systern

Craaaazy ;) Jag älskar dig /er mest!

2011-01-11 @ 20:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0