söndag

Här vaknade Miliam tjugo över sex idag och jag trodde inte det var sant när jag kollade klockan. Här har vi varit bortskämda med att ha en kille som vaknar efter sju för det mesta. Men med lite vällingmys i sängen, ny blöja och lite tv tittande så somnade vi om och vaknade inte förens halv elva. Så nu är hela familjen utvilade :)

Här kör vi soft stil idag. Jag kommer ha på mig sockor och älskade velourdress hela dagen och Miliam kör på samma. Bäst att plocka bort frukosten då vi har bestämt lekdejt med Emma och Vilda.


Önskar er alla en fin dag!


Kommentarer
Postat av: Emma & Baby-Vilda

Det var trevligt att träffas, synd bara du vet..

Men det blir nog bra.

2011-01-09 @ 17:39:21
URL: http://emma-red.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0