Ny vecka

Idag har vi haft besök av min mamma, morfar, syster och systerson. Med sig hade de pizza från Napoli. Mums! Kusinerna har busat för fullt, fast mest i mormors knä. haha. Miliam har blivit en riktig knähund på sistonde. Visserligen duger vilket knä som helst, fast mormors är ju en stor favorit. Han har även bjussat på en hel del pussar. Blött och mysigt. Just nu är han inne i en pussperiod. Speciellt på mornarna då det råder pusskalas deluxe. Jag brukar vara nerdränkt. Tjejtjusare?

Nu sover prinsen och jag ska göra en lista över dagiskläder vi bör inhandla. Jag har börjat räkna ner dagarna. Om
drygt en månad börjar vi inskolningen. Hej o hå vad det går undan!

Regnkläder
Nya mössor
Mockasiner
Nya vantar
Tunnare overall
Underställ
Gummistövlar

Några av sakerna jag ska börja kolla efter...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0