morgonmys

Här sparkade vi igång dagen 07,00 idag och det är en trött mamma som försöker få i sig sitt morgonkaffet i hopp om att bli lite piggare. Denna sömnbrist beror ju inte på Miliam utan att jag somnade runt tvåsnåret igår. Men vad gör det? Denna sömn tar jag igen under helgen...
Ska försöka få lite gjort under tiden lill skrutten pillar med sina leksaker och sitter på ett och samma ställe. Tvätten nästa!


Köpte med mig 3st Hyacinter igår från Ikea som nu står i köket och doftar helt underbart. 1 kr styck . KAP!


Kommentarer
Postat av: elin

Åh sånna vill jag också köpa ?! Finns säkert inga kvar ;/

2011-01-07 @ 09:26:13
URL: http://jagochbebismagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0