Middag

Hemkommen från ett snabbvisit på IKEA. Idag åkte vi dit på Ks bekostnad. Han ville vi skulle köpa en lampa till hallen. Tror han börjar bli lamptokig. haha. Nu borde det det räcka med inköp av lampor. Endast en kristallkrona över matsals bordet ska köpas. I kassan ut från IKEA träffade vi på några goda vänner som vi inte träffat på väldigt lääänge. Kärt återseende. Och jag och L styrde upp en date på tisdag. Ska bli kul och skvallra ihop.

Ska försöka leta upp sladden till kameran så det blir lite roligare bilder än iphone bilder. Kvaliteen är ju inte den bästa. Nu ska jag fortsätta med middagen. Lax , potatis och kall sås. Mums!


Här har ni oss ( dock är bilden tagen för några veckor sen)


Kommentarer
Postat av: Emma & Baby-Vilda

Hej, du jag och Vilda kanske kan komma i morgon istället??

Förstår att ni fick lite att göra idag:)

Men jag tar med lite lunch och kommer imorgon om det är

lungt?? Vi kan höras

2011-01-08 @ 18:35:36
URL: http://emma-red.blogspot.com
Postat av: Fatima (Isayah's mamma + BF 31 mars

Vilka snyggingar <3 Åh vilken gooo middag, handlade lax och torsk igår så det kommer vi äta imorgon med potatis + kallsås!



Sv; Inga alls problem <3 , blev bara så rörd!

Allt bra med er?

Vad roligt med en ny blogg att få läsa.

Ser att du precis börjat skriva.

Så skojj att få läsa och bli inspirerad <3 Du har ju världens sötaste prins :)

2011-01-08 @ 18:44:16
URL: http://Http://www.thistakes.com
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Fina ni är. :-)

2011-01-09 @ 06:04:09
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0