kvällen

Miliam är precis nattad och dagens sanning är att efter en dag som denna är det ganska skönt att lill prinsen sover sött. Miliam har varit allt annat än lydig idag. Kan man kalla det TROTS- åldern såhär tidigt?!
Jag vet inte, men allt ska rivas ut. Allt från grytor i köket till toalettpapper som rullats ut över hela toaletten. Jag och K har fått springa som två yra hönor här hemma. Så nu ligger vi både helt utslagna i soffan.

Förresten har vi haft lite "gå" träning här hemma. Miliam tog hela TVÅ steg. Stolt mamma! och såklart PAPPA! hihi.

Sååå kul att ni är så många som följer oss. Jag ska försöka göra en lite roligare design här på bloggen. Hoppas den blir klar tills imorgon.


En bild på mina favorit killar.


Kommentarer
Postat av: Emma & Baby-Vilda

Meeen Miliam!! Inte vara dum, men han kompenserade med att gå, vilket måste vara kul:) Han kanske visar upp i morgon??



Funderar med på om barn kan vara i trots åldern nu, hmm.

Vilda och Miliam är tydligen det!



Men vi kommer imorgon, kanske på förmiddagen?? Då hinner vi fixa

men bloggen med, hihi



see yaa, Peace out!

2011-01-08 @ 21:00:05
URL: http://emma-red.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0