hos mamma

Nu har vi landat hos mamma/mormor. Mamma och hennes sambo har precis byggt ett nytt hus och det är väldigt fint. Jag erkänner att jag är lite avundsjuk... Min dröm är ju att någon gång kunna bygga mitt drömhus. Jag och K är ganska bestämda att inom fem år ska vårat drömhus stå klart. K jobbar inom byggbranshen vilket gör det hela lite lättare. Men det är en låååång väg dit.....
Jag ska absolut inte klaga på läget som det är nu. Vi har ett toppen fint boende, ett nybyggt radhus som ligger centralt. Men det är ju inte förbjudet att drömma!

K har precis åkt iväg på samling. Det står hockeymatch på schemat. Jag och Miliam kommer sitta på läktaren och hejja. Håller alla mina tummar på vinst idag, vore så jäkla gött!

Men först mammas goda stek och potatisgratäng.



Godingen som badar hos sin mormor.

Kommentarer
Postat av: sara - mamma till wilda

Va härligt med vattnet som stänker

2011-01-23 @ 17:35:32
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0